Reklamacje

Szanowny Kliencie,  

Zawsze staramy się dbać o jakość sprzedawanych przez nas produktów. Dołożymy wszelkich starań aby proces reklamacji odbył się sprawnie i szybko, a pozostałe wrażenie tylko nakłoniło do przyszłych zakupów naszego asortymentu.  

 

Procedura reklamacji towaru - Krok po kroku  

 

1. Okres gwarancyjny:

Dla każdego produktu jest zapisany na karcie produktu.

 

2. Formularz reklamacyjny:

Pobierz formularz, uzupełnij dokument i dołącz do odsyłanego towaru. Prosimy o załączenie do przesyłki danych adresowych w celu przyspieszenia zwrotu towaru.

 

3. Zapakowanie produktu:

Spakuj bezpiecznie uszkodzony produkt - jeżeli jest możliwość proszę użyj oryginalnego opakowania.

 

4. Dokument sprzedaży:

W celu szybszej weryfikacji i wymiany produktu prosimy o dołączenie kserokopii lub oryginału paragonu / faktury.

 

5. Adres dostawy:

Reklamowane produkty prosimy wysyłać na adres:

PRZENOŚNE SERWIS

Mokronos Górny

ul. Radosna 8

55-080 Kąty Wrocławskie

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel