Reklamacje
Szanowny Kliencie,
Zawsze staramy się dbać o jakość sprzedawanych przez nas produktów. Dołożymy wszelkich starań aby proces reklamacji odbył się sprawnie i szybko, a pozostałe wrażenie tylko nakłoniło do przyszłych zakupów naszego asortymentu.
Procedura reklamacji towaru - Krok po kroku
1. Okres gwarancyjny:
Dla każdego produktu jest zapisany na karcie produktu.
2. Formularz reklamacyjny:
Pobierz formularz, uzupełnij dokument i dołącz do odsyłanego towaru. Prosimy o załączenie do przesyłki danych adresowych w celu przyspieszenia zwrotu towaru.
3. Zapakowanie produktu:
Spakuj bezpiecznie uszkodzony produkt - jeżeli jest możliwość proszę użyj oryginalnego opakowania.
4. Dokument sprzedaży:
W celu szybszej weryfikacji i wymiany produktu prosimy o dołączenie kserokopii lub oryginału paragonu / faktury.
5. Adres dostawy:
Reklamowane produkty prosimy wysyłać na adres:
PRZENOŚNE SERWIS
Mokronos Górny
ul. Radosna 8
55-080 Kąty Wrocławskie